Оцінка ринку автокредитування в Україні







Кредитний ринок України діференціірован. Кожен з напрямків (іпотека, авто-, споживче кредитування) займає свою нішу. У посткризовий період ця ніша тільки починає наповнюватися і реалізується в кількості банків і якості кредитних продуктів, які вони пропонують.

Як розуміти якість кредиту? Це показник, який відображає цінність продукту (послуги) для кінцевого споживача. У нашому конкретному випадку, якість позички має визначитися умовами його видачі, лінійкою схожих продуктів, умовою конкуренції і банківського сервісу, що в кінцевому підсумку знаходить відображення в задоволеності позичальника, виробленої покупкою в кредит.

Однією з таких якісних покупок є придбання автомобіля. Якщо в 2006-2008р. в Україні продавалося близько 40 тис. машин в міс. і при цьому 60-70% в кредит, то в 2009-2010р. середньомісячна реалізація склала всього лише 10-13 тис. автомобілів при рівні кредитування 8-10%. Істотне падіння ринку банківського кредитування нових автомобілів в зазначений період створили відкладений попит на транспорт (попит з боку споживачів існує, але грошовий фактор відіграє важливу роль).

Тому, на тлі інтересу потенційних позичальників до придбання автотранспорту, банки відновлюють програми автокредитування. Але варто зазначити, з 20 провідних українських банків, які заявили про старт нових програм кредитування автотранспорту, реально фінансують подібні проекти цього 5-6 фінансових установ. Говорити про повноцінне відновлення цього продукту можна буде за умови досягнення, як мінімум, докризового рівня.

На розширення і активізацію ринку автокредитування впливає ряд факторів:

- Нарощування депозитних портфелів фінансових установ;

- Здешевлення грошових ресурсів на ринку через зниження відсотків по депозитах;

- Прибутковість і безпечне вкладення коштів для банків.

Мінімальні ризики автокредитування пов'язані з короткими термінами видачі позичок (1-3 роки), наявністю ліквідного забезпечення та ефективними способами повернення простроченої заборгованості.

Ринок автокредитування в Україні в 2010р. показує стабільний щомісячний приріст, як кількості продажів, так і сум виданих кредитів. Після деякого літнього затишшя, що пов'язано з сезоном відпусток, осінньо-зимовий період повинен показати непогані результати в видачі нових позик.

Що стосується відсоткової ставки, то її зниження очевидно. Зі здешевленням фінансових ресурсів на внутрішньому ринку автокредити втратять в ціні як мінімум 2-3%. Для того, щоб зробити процес зміни вартості позики більш зрозумілим і прийнятним для позичальника, банки ввели плаваючу процентну ставку. За умови фіксованої маржі фінансової установи, перегляд відсотків по депозиту приведе до здешевлення кредиту.

З приводу передоплати клієнта за придбану машину, варто відзначити, що розмір такого платежу зменшитися до мінімальної величини - 20%. Нижче цієї планки розмір дисконту по автокредиту навряд чи опуститися, тому, як банки навчені гірким досвідом роботи з простроченою і проблемною заборгованістю.

І все ж, з огляду на конкуренцію фінансових установ, яка склалася на ринку автокредитування, варто очікувати зворотної реакції на таку ситуацію з боку автодилерів: чи не автосалони будуть відшкодовувати відсотки банкам, а фінансові установи змушені будуть стимулювати і мотивувати автодилера до взаємовигідної співпраці.



(Київ) Киев, (Харків) Харьков, (Одеса) Одесса, (Дніпропетровськ) Днепропетровск, (Донецьк) Донецк, (Запоріжжя) Запорожье, (Львів) Львов, (Кривий Ріг) Кривой Рог, (Миколаїв) Николаев, (Маріуполь) Мариуполь, (Вінниця) Винница, (Макіївка) Макеевка, (Херсон) Херсон, (Полтава) Полтава, (Чернігів) Чернигов, (Черкаси) Черкассы, (Житомир) Житомир, (Суми) Суммы, (Хмельницький) Хмельницкий, (Горлівка) Горловка, (Рівне) Ровно, (Кіровоград) Кировоград, (Дніпродзержинськ) Днепродзержинск, (Чернівці) Черновцы, (Кременчук) Кременчуг, (Івано-Франківськ) Ивано-Франковск, (Тернопіль) Тернополь, (Біла Церква) Белая Церковь, (Луцьк) Луцк, (Краматорськ) Краматорск, (Мелітополь) Мелитополь, (Нікополь) Никополь, (Сєвєродонецьк) Северодонецк, (Слов'янськ) Славянск, (Бердянськ) Бердянск, (Ужгород) Ужгород, (Алчевськ) Алчевск, (Павлоград) Павлоград, (Лисичанськ) Лисичанск, (Кам'янець-Подільський) Каменец-Подольский.
Якщо ви прочитали новину «Оцінка ринку автокредитування в Україні» — 182 залиште будь-ласка взяти кредит лайк Vkontakte, Twitter, Facebook, або в іншій соц. Оцінка ринку автокредитування в Україні публікували спеціально для таких як ви, 10-04-2017, 17:19 добавили, уже подивилося немало людей.




Читають новину зараз, разом із Оцінка ринку автокредитування в Україні Кредит Кафе відкривають.
Автор: admin
182 10.04.17