Реклама кредитів: кому це вигідно?







Останнім часом ми все, напевно, помітили активність рекламних компаній комерційних банків України. І рекламують вони в більшості випадків не депозитні заощадження і накопичувальні рахунки, а кредитні програми. В один голос заявляють: «Ми кредитуємо!» Не раз, прогулюючись центральними вулицями міста можна побачити величезні бігборди із закликами взяти позику на привабливих умовах, або взагалі нульовий кредит. Якщо подивитися на все це з боку - можна припустити, що працює якийсь фонд допомоги громадянам України. Насправді все трохи інакше. І всім зрозуміло, що банки - це не благодійні організації та їх основні доходи - процентні надходження від кредитування клієнтів. Для чого тоді витрачати великі рекламні бюджети? Невже після тривалого затишшя на ринку кредитних послуг немає попиту на позикові кошти? Підприємства не хочуть нарощувати обороти? Громадяни не бажають купувати квартири за зниженими цінами? Питань багато, але відповідь, напевно, буде один - поки немає. Клієнти, навчені гірким досвідом валютних позик і істотного падіння доходів в кризовий період, не бажають лізти в чергову кредитну кабалу. Крім цього, процентні ставки на рівні 20-23% річних все ще залишаються недоступними для рентабельності більшості бізнесів в посткризовий період.

Для чого тоді банки агітують громадян не примножувати свої кошти, а використовувати позикові для поточного споживання? Фінансовим установам не потрібні депозити?

Депозити громадян і юридичних осіб потрібні банкам для створення бази для кредитування - достатнього обсягу пасивів. Але зараз не той час, щоб активно залучати вільні кошти. Фінансові установи в Україні явно відчувають надлишкову ліквідність, з якої необхідно щось робити. Процентні витрати весь час збільшуються за рахунок зростання заощаджень, а доходи, навпаки, скорочуються у зв'язку з достроковим погашенням хороших позик. В результаті банки стикаються зі збитковістю в умовах достатку фінансових ресурсів на ринку. Вихід в такій ситуації один - кредитувати, і не просто видавати позики, а активно фінансувати економіку. Конкуренція фінансових установ з кожним днем збільшується, і якісний кредитний портфель вдасться сформувати тому банку, який раніше за всіх почне відбір гідних платоспроможних позичальників.

Звичайно, населення України, так і корпоративні клієнти вже багато в чому переоцінили для себе життєві пріоритети і фінансові можливості. Деякі - навчилися планувати свої доходи і витрати, співвідносити бажання з можливостями, інвестувати кошти і накопичувати гроші. Криза внесла істотні корективи в наше життя і змусив подивитися на окремі речі по-іншому. Почасти так і повинно бути. Все добре в міру. Це визначення, напевно, складно віднести і до кредитування. Надто нав'язлива реклама позик після того, як багато хто опинився в ситуації боргової безвиході, напевно, не матиме того ефекту, який очікують отримати банки. Важливо вчасно зупинитися і переглянути стратегію розвитку. Можливо, є інші ефективні методи побудови успішного банківського бізнесу в Україні.



(Київ) Киев, (Харків) Харьков, (Одеса) Одесса, (Дніпропетровськ) Днепропетровск, (Донецьк) Донецк, (Запоріжжя) Запорожье, (Львів) Львов, (Кривий Ріг) Кривой Рог, (Миколаїв) Николаев, (Маріуполь) Мариуполь, (Вінниця) Винница, (Макіївка) Макеевка, (Херсон) Херсон, (Полтава) Полтава, (Чернігів) Чернигов, (Черкаси) Черкассы, (Житомир) Житомир, (Суми) Суммы, (Хмельницький) Хмельницкий, (Горлівка) Горловка, (Рівне) Ровно, (Кіровоград) Кировоград, (Дніпродзержинськ) Днепродзержинск, (Чернівці) Черновцы, (Кременчук) Кременчуг, (Івано-Франківськ) Ивано-Франковск, (Тернопіль) Тернополь, (Біла Церква) Белая Церковь, (Луцьк) Луцк, (Краматорськ) Краматорск, (Мелітополь) Мелитополь, (Нікополь) Никополь, (Сєвєродонецьк) Северодонецк, (Слов'янськ) Славянск, (Бердянськ) Бердянск, (Ужгород) Ужгород, (Алчевськ) Алчевск, (Павлоград) Павлоград, (Лисичанськ) Лисичанск, (Кам'янець-Подільський) Каменец-Подольский.
Якщо ви прочитали новину «Реклама кредитів: кому це вигідно?» — 97 залиште будь-ласка взяти кредит лайк Vkontakte, Twitter, Facebook, або в іншій соц. Реклама кредитів: кому це вигідно? публікували спеціально для таких як ви, 27-03-2016, 19:25 добавили, уже подивилося немало людей.




Читають новину Чому не варто брати кредит? зараз, разом із Реклама кредитів: кому це вигідно? Фінансовий стан позичальника. відкривають.
Автор: admin
97 27.03.16