Елітний пластик стане масовим?







Істотне зниження в ціні карт класу «Gold» в 2010р. змусило задуматися, чи варто міняти свій звичайний «electron» на «золотий» пластик, чи отримає його власник якісь певні вигоди?

Так, звичайно, падіння вартості карт класу «Gold» для його споживачів не могло не відбитися на попиті в сегменті елітного пластику. А чому б не оформити «золоту» карту на акційних умовах за 40 грн., Як пропонують деякі банки. Зниження ціни бренду «Gold» частково дискредитувало його. В даному випадку спрацьовує золоте правило ринку - а навіщо платити більше?

Тепер елітну карту можна отримати за ціною масового пластика, іноді навіть не маючи будь-яких заощаджень для підтримки статусу «Gold». А чому ж ми опинилися в подібній ситуації? Все дуже просто, банки в гонці за клієнтами і відповідно доходами йшли на різні привілеї, акції, поступки, бонуси у формі пластикових карт еліт класу.

Основний дохід фінансових установ з власників карток «Gold» немає від комісії за випуск і обслуговування, а з розрахунків «золотим» пластиком в торгово-сервісній мережі. Тому, в першу чергу за кордоном, пластикові карти «Silver» і «Gold» позиціонуються виключно як кредитних, тоді як «electron» і «maestro» виконують функції дебетних карток і є масовими у використанні.

Крім елітного статусу власниці «золотого» пластика отримують ще й ряд переваг:

- Інформаційна підтримка 24 години на добу;

- Знижки і бонуси при оплаті товарів і послуг у мережі торгово-сервісних установ усього світу, які можна знайти в спеціальних буклетах для власників карт «Gold» і «Platinum»;

- Обслуговування в спеціальних VIP-залах;

- Безкоштовне або пільгове страхування для виїзду за кордон;

- Можливість отримати дисконтні карти популярних операторів Priority Pass та IAPA.

І цей перелік можливих пільг і привілеїв постійно збільшується, а все для того, щоб підтримувати елітність бренду «Gold». Поширення «золотого» пластика в маси може мати негативний вплив на імідж банку. Все пояснюється тим, що елітні клієнти - власники карт «Gold» повинні постійно відчувати свою унікальність і особливий підхід.

А масовість в поширенні «золотих» карт призведе в першу чергу до втрати особливого статусу власника елітного пластику і погіршення сервісу в цілому. У підсумку, така політика легко може привести до втрати клієнта. Тому активна гонка банків за доходами з власників карт «Gold» за рахунок демпінгової стратегії на ринку не вважається виправданою.

Втім, незважаючи на деякий перекіс в сегменті пластикових карт і часткова дискредитація «золотого» пластика, не думаю, що елітні карти можуть перейти в клас масових і загальнодоступних, оскільки і їх собівартість для банку досить таки висока.

У ринку пластикових карт перспективне майбутнє. Масовість у використанні електронних грошей сприяє збільшенню попиту на карткові продукти. Україні, як європейській країні, нікуди від цієї тенденції не дітися. Залишається лише дочекатися того моменту, коли пластикові карти зможуть повністю замінити готівку.



(Київ) Киев, (Харків) Харьков, (Одеса) Одесса, (Дніпропетровськ) Днепропетровск, (Донецьк) Донецк, (Запоріжжя) Запорожье, (Львів) Львов, (Кривий Ріг) Кривой Рог, (Миколаїв) Николаев, (Маріуполь) Мариуполь, (Вінниця) Винница, (Макіївка) Макеевка, (Херсон) Херсон, (Полтава) Полтава, (Чернігів) Чернигов, (Черкаси) Черкассы, (Житомир) Житомир, (Суми) Суммы, (Хмельницький) Хмельницкий, (Горлівка) Горловка, (Рівне) Ровно, (Кіровоград) Кировоград, (Дніпродзержинськ) Днепродзержинск, (Чернівці) Черновцы, (Кременчук) Кременчуг, (Івано-Франківськ) Ивано-Франковск, (Тернопіль) Тернополь, (Біла Церква) Белая Церковь, (Луцьк) Луцк, (Краматорськ) Краматорск, (Мелітополь) Мелитополь, (Нікополь) Никополь, (Сєвєродонецьк) Северодонецк, (Слов'янськ) Славянск, (Бердянськ) Бердянск, (Ужгород) Ужгород, (Алчевськ) Алчевск, (Павлоград) Павлоград, (Лисичанськ) Лисичанск, (Кам'янець-Подільський) Каменец-Подольский.
Якщо ви прочитали новину «Елітний пластик стане масовим?» — 58 залиште будь-ласка взяти кредит лайк Vkontakte, Twitter, Facebook, або в іншій соц. Елітний пластик стане масовим? публікували спеціально для таких як ви, 27-03-2016, 19:17 добавили, уже подивилося немало людей.




Читають новину Кого хочуть кредитувати банки зараз, разом із Елітний пластик стане масовим? Банківське кредитування корпоративних клієнтів: реалії та перспективи відкривають.
Автор: admin
58 27.03.16