Як банку утримати клієнта?







Найбільшу цінність для банків представляють його клієнтська база, тому що клієнти є для фінансової установи стабільним джерелом доходу. Основні прибуткові статті банку - залучення пасивів юридичних та фізичних осіб, кредитування, розрахунково-касове обслуговування, валютні операції і друг.

А формування постійного грошового потоку фінансової установи неможливо без проведення банківських операцій його ж клієнтами. Тому, в нинішній складній економічній ситуації все більш актуальним для банків стає збереження існуючої клієнтської бази з перспективами її збільшення.

Способів утримати клієнтів для фінансової установи є кілька:

- Зменшення процентної ставки по активних операціях (кредитування, документарні інструменти);

- Пільгові умови по РКО;

- Акційні пропозиції з відсутністю або зниженою комісією протягом короткого періоду часу;

- Підвищена процентна ставка по пасивним банківським продуктам (депозити, ощадні рахунки і друг.);

- Надання бонусних (безкоштовних) продуктів або послуг;

- Дисконтні програми, які працюють в мережі партнерів банку.

Насправді всі перераховані вище інструменти успішної роботи фінансових установ з існуючими і перспективними клієнтами є давно використаними. І далеко не завжди критерій грошової вигоди є основоположним в побудові довгострокових відносин клієнта і банку.

Для фінансової установи важливо розуміти потреби кожного клієнта і вміти подавати їм готові рішення, які б максимально відповідали їхнім очікуванням. В даному випадку банківський працівник має бути не просто офісним клерком, а особистим консультантом, який уособлює професіоналізм, впевненість, компетентність.

Кожен клієнт повинен мати свого персонального менеджера, до якого можна було б звернутися, як до одного за будь-якої консультацією, що стосується фінансово-банківської сфери. При цьому банківський співробітник повинен бути щирий у своїх відносинах з клієнтом, тому як нещирість, в такого роду спілкуванні, дуже сильно відчувається і відразу ж призводить до негативних наслідків.

Комфорт, затишок, сервіс, спокійна обстановка, доброзичливе ставлення тільки доповнюють лінійку чинників високого рівня обслуговування, при цьому підвищуючи лояльність клієнта до банку.



(Київ) Киев, (Харків) Харьков, (Одеса) Одесса, (Дніпропетровськ) Днепропетровск, (Донецьк) Донецк, (Запоріжжя) Запорожье, (Львів) Львов, (Кривий Ріг) Кривой Рог, (Миколаїв) Николаев, (Маріуполь) Мариуполь, (Вінниця) Винница, (Макіївка) Макеевка, (Херсон) Херсон, (Полтава) Полтава, (Чернігів) Чернигов, (Черкаси) Черкассы, (Житомир) Житомир, (Суми) Суммы, (Хмельницький) Хмельницкий, (Горлівка) Горловка, (Рівне) Ровно, (Кіровоград) Кировоград, (Дніпродзержинськ) Днепродзержинск, (Чернівці) Черновцы, (Кременчук) Кременчуг, (Івано-Франківськ) Ивано-Франковск, (Тернопіль) Тернополь, (Біла Церква) Белая Церковь, (Луцьк) Луцк, (Краматорськ) Краматорск, (Мелітополь) Мелитополь, (Нікополь) Никополь, (Сєвєродонецьк) Северодонецк, (Слов'янськ) Славянск, (Бердянськ) Бердянск, (Ужгород) Ужгород, (Алчевськ) Алчевск, (Павлоград) Павлоград, (Лисичанськ) Лисичанск, (Кам'янець-Подільський) Каменец-Подольский.
Якщо ви прочитали новину «Як банку утримати клієнта?» — 93 залиште будь-ласка Новини банків лайк Vkontakte, Twitter, Facebook, або в іншій соц. Як банку утримати клієнта? публікували спеціально для таких як ви, 27-03-2016, 19:17 добавили, уже подивилося немало людей.




Читають новину Банки відбирають нерухомість у недбайливих позичальників зараз, разом із Як банку утримати клієнта? Орендуємо банківську комірку відкривають.
Автор: admin
93 27.03.16